Number of the records: 1
Prispôsobovanie marketingového manažmentu podnikateľských subjektov mäsospracujúceho priemyslu vnútorného trhu EÚ
Title Prispôsobovanie marketingového manažmentu podnikateľských subjektov mäsospracujúceho priemyslu vnútorného trhu EÚ Author info Ladislav Mura Author Mura Ladislav Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 1 (2011), s. 92-103. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords manažment * mäsopriemysel * Európska únia * konkurencieschopnosť * marketing Annotation Analýza hlavných oblastí prispôsobovania marketingového manažmentu podnikov na podmienky vnútorného trhu únie. Tento trh najviac formujú prehlbujúca sa globalizácia a integrácia v ekonomike sveta. Faktory úspešného prispôsobovania marketingového manažmentu na náročné podmienky zjednoteného trhu Európskej únie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 147 KB publicly available article
Number of the records: 1