Number of the records: 1
Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomocou základných zložiek CRM systémov
Title Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomocou základných zložiek CRM systémov Author info Iveta Kremeňová, Rita Tornyaiová, Gabriela Ondrušová Author Kremeňová Iveta Co-authors Tornyaiová Rita Ondrušová Gabriela Source document Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012. S. 239-246. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM Annotation Význam systému CRM pre firmy. Základné prvky CRM - procesy, dátová základňa, technológie a ľudia. Operatívna, analytická a kooperatívna časť CRM. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1