Number of the records: 1
Privátne značky musia odrážať všeobecné trendy
SYS 0152692 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231010141256.1 100 $a 20120530a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Privátne značky musia odrážať všeobecné trendy $f Jana Dulíková 330 $a Podiel privátnych značiek na slovenskom maloobchodnom trhu. Na privátnych značkách sa dá zarobiť. Zákazníkov zaujíma tradícia a zdravie. Nezabudnite na ekológiu a inovácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228440 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a Tovar & Predaj $e časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom $v Roč., č. 5 (Máj/Jún 2012), s. 32-33 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod 700 -1
$3 eu_un_auth*0044944 $a Dulíková $b Jana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120530 $g AACR2
Number of the records: 1