Number of the records: 1
Udržateľná spotreba - východisko udržateľného marketingu?
Title Udržateľná spotreba - východisko udržateľného marketingu? Parallel title Sustainable consumption - foundation of sustainable marketing? Author info Katarína Gubíniová Author Gubíniová Katarína Source document Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : udržateľnosť ako pohyblivý cieľ? Ekonomické, sociálne, kultúrne, etické a ekologické problémy v čase ekonomickej recesie : zborník recenzovaných príspevkov [z konferencie] : Bratislava, 25. apríl 2012. S. 225-231. - Trenčín : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2012. ISBN 978-80-89306-14-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.567 - Použitie národného dôchodku. Spotreba Keywords trh spotrebiteľský * spotreba obyvateľstva * spotreba udržateľná * kôš spotrebný * správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * spoločnosť konzumná * kvalita života Annotation Problémy s neustále vzrastajúcou spotrebou modernej spoločnosti, ktorá umožnila hromadnú výrobu a masovú spotrebu, čo má priamy vplyv na zákaznícke správanie. Identifikovanie obsahu pojmu udržateľná spotreba a konfrontácia východísk spoločenskej kritiky marketingu tak, aby sa dostala do súladu s princípmi udržateľného marketingu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1