Number of the records: 1  

Využitie marketingového auditu v spoločensky zodpovednom podnikaní

  1. Title Využitie marketingového auditu v spoločensky zodpovednom podnikaní
    Author infoDenisa Lipnická
    Author Lipnická Denisa
    Source document Scientia Iuventa 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie : Banská Bystrica, 8. jún 2012. S. [1-11]. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2012. ISBN 978-80-557-0362-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords marketing manažment * metódy organizácie * prostredie podnikateľské * podnikanie zodpovedné * zodpovednosť podniku spoločenská * marketing * audit * audit etický
    AnnotationPodstata, obsah a zložky marketingového auditu v nadväznosti na koncepciu spoločensky zodpovedného podnikania. Identifikovanie hlavných oblastí, v ktorých marketingový audit môže pomôcť odhaliť nedostatky v dodržiavaní spoločenských, etických, či sociálnych zásad a záväzkov podnikov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.