Number of the records: 1
Využitie marketingového auditu v spoločensky zodpovednom podnikaní
Title Využitie marketingového auditu v spoločensky zodpovednom podnikaní Author info Denisa Lipnická Author Lipnická Denisa Source document Scientia Iuventa 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie : Banská Bystrica, 8. jún 2012. S. [1-11]. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2012. ISBN 978-80-557-0362-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Keywords marketing manažment * metódy organizácie * prostredie podnikateľské * podnikanie zodpovedné * zodpovednosť podniku spoločenská * marketing * audit * audit etický Annotation Podstata, obsah a zložky marketingového auditu v nadväznosti na koncepciu spoločensky zodpovedného podnikania. Identifikovanie hlavných oblastí, v ktorých marketingový audit môže pomôcť odhaliť nedostatky v dodržiavaní spoločenských, etických, či sociálnych zásad a záväzkov podnikov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1