Number of the records: 1  

Právna regulácia reklamy a jej význam pri dodržiavaní etických zásad marketingovej komunikácie

  1. Title Právna regulácia reklamy a jej význam pri dodržiavaní etických zásad marketingovej komunikácie : diplomová práca
    Author infoPatrik Kukura, školiteľ: Simona Škorvagová
    Author Kukura Patrik
    Another authors Škorvagová Simona (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Issue dataBratislava, 2012. - 80 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number861434

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce975 KBverejne dostupné

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.