Number of the records: 1  

Zmeny spotrebiteľského správania v interakcii s trendmi marketingovej komunikácie

  1. Title Zmeny spotrebiteľského správania v interakcii s trendmi marketingovej komunikácie
    Parallel titleConsumer behaviour changes in interaction with the marketing communication trends
    Author infoPeter Paľko, Marta Stašiniaková
    Author Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Stašiniaková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 580-589. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    NotePMVP 2316076
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * nástroje marketingové * správanie spotrebiteľa
    AnnotationVybrané moderné marketingové metódy, akými sú virálny marketing, search engine optimisation, social media marketing a social media optimisation. Podmienky úspechu podnikov v dnešnom trhovom prostredí. Vzťah medzi spotrebiteľským správaním a marketingovými aktivitami.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00820-065, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.