Number of the records: 1
Zmeny spotrebiteľského správania v interakcii s trendmi marketingovej komunikácie
Title Zmeny spotrebiteľského správania v interakcii s trendmi marketingovej komunikácie Parallel title Consumer behaviour changes in interaction with the marketing communication trends Author info Peter Paľko, Marta Stašiniaková Author Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Stašiniaková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 580-589. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Note PMVP 2316076 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * nástroje marketingové * správanie spotrebiteľa Annotation Vybrané moderné marketingové metódy, akými sú virálny marketing, search engine optimisation, social media marketing a social media optimisation. Podmienky úspechu podnikov v dnešnom trhovom prostredí. Vzťah medzi spotrebiteľským správaním a marketingovými aktivitami. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00820-065, originál dokumentu
article
Number of the records: 1