Number of the records: 1  

Sociálny marketing v zdravotníctve v kontexte tvorby nových študijných foriem

  1. Title Sociálny marketing v zdravotníctve v kontexte tvorby nových študijných foriem
    Parallel titleSocial marketing of healthcare in context of building new forms of study
    Author infoRóbert Rehák
    Author Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 235-244. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4
    NoteProgram cezhraničnej spolupráce SR-AUT 2007-2012, kód N00092
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing sociálny * zdravotníctvo * farmakológia * poisťovne zdravotné * starostlivosť zdravotná * vzdelávanie vysokoškolské * programy študijné
    AnnotationSociálny marketing ako nástroj, ktorý poskytuje riešenie na časť spoločenských problémov, ponúka veľkú možnosť ovplyvnenia správania sa postojov nielen jednotlivca, ale i zákonodarcov, farmaceutických spoločností, verejnosti a vplyvných záujmových skupín. Charakteristika sociálneho marketingu. Súčasný stav v slovenskom zdravotníctve a výzvy pre výskum a sociálny marketing. Postoj Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave k výzvam sociálneho marketingu v zdravotníctve a príprava na nové študijné programy.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01125-019, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF183.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.