Number of the records: 1  

Financial Services Marketing in the Era of Online Social Networks Sites: The Case of Insurance Marketing

  1. Title Financial Services Marketing in the Era of Online Social Networks Sites: The Case of Insurance Marketing
    TranslationMarketing finančných služieb v ére online stránok sociálnych sietí: prípad poistného marketingu
    Author infoAnna Majtánová, Zuzana Brokešová
    Author Majtánová Anna EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Co-authors Brokešová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Source documentEkonomska misao i praksa : časopis Sveučilišta u Dubrovniku. Dod. 21, br. 1 (2012), s. 45-66. - Dubrovnik : Sveučilište u Dubrovniku, 2012. ISSN 1330-1039
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCroatia
    systematics 368 - Poisťovníctvo
    Keywords marketing * služby finančné * poisťovníctvo * siete sociálne * kanály distribučné * komunikácia
    AnnotationOnline Social Network Sites (OSNSs) - ich úloha v komerčnom poistení maloobchodu. Teoretická analýza využiteľnosti OSNS ako distribučného a komunikačného kanálu v poisťovniach. Aplikovateľnosť záverov v marketingu iných finančných služieb.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01008-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.