Number of the records: 1
Financial Services Marketing in the Era of Online Social Networks Sites: The Case of Insurance Marketing
Title Financial Services Marketing in the Era of Online Social Networks Sites: The Case of Insurance Marketing Translation Marketing finančných služieb v ére online stránok sociálnych sietí: prípad poistného marketingu Author info Anna Majtánová, Zuzana Brokešová Author Majtánová Anna EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Co-authors Brokešová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Source document Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilišta u Dubrovniku. Dod. 21, br. 1 (2012), s. 45-66. - Dubrovnik : Sveučilište u Dubrovniku, 2012. ISSN 1330-1039 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Croatia systematics 368 - Poisťovníctvo Keywords marketing * služby finančné * poisťovníctvo * siete sociálne * kanály distribučné * komunikácia Annotation Online Social Network Sites (OSNSs) - ich úloha v komerčnom poistení maloobchodu. Teoretická analýza využiteľnosti OSNS ako distribučného a komunikačného kanálu v poisťovniach. Aplikovateľnosť záverov v marketingu iných finančných služieb. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01008-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1