Number of the records: 1
Veľtrhy a výstavy ako všestranný nástroj obchodnej a marketingovej stratégie
Title Veľtrhy a výstavy ako všestranný nástroj obchodnej a marketingovej stratégie Translation Trade fairs and exhibitions as tools of business and marketing strategy Author info Danniela Hrehová Author Hrehová Danniela Source document Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 2, č. 2 (červenec 2011), s. 49-69. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2011. ISSN 1804-252X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords ruch cestovný * reklama * výstavy * veľtrhy * marketing * stratégia marketingová Annotation Novovznikajúce ekonomické zmeny, zmeny v dnešnej spoločnosti a zmeny životného štýlu vytvárajú neustály tlak na cestovný ruch. To znamená týmto zmenám prispôsobiť ponuku. Pre cestovné kancelárie z toho vyplýva neustále rozširovať a inovovať svoje produkty a služby v cestovnom ruchu a hľadať čo najúčinnejšie cesty ich prezentácie vo vzťahu k zákazníkovi. Naša pozornosť je upriamená na charakteristiku veľtrhov, ich význam ako nástroja marketingu pre cestovné kancelárie. Vnímanie veľtrhov cestovnými kanceláriami východoslovenského kraja ako integrovanej súčasti im vlastnému marketingového mixu a prezentácia vo vzťahu k zákazníkom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 2
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 2.6 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1