Number of the records: 1
Kultúrny turizmus – neznámy či nedocenený?
Title Kultúrny turizmus – neznámy či nedocenený? Translation Cultural tourism – unknown or unappreciated? Author info Danniela Hrehová Author Hrehová Danniela Source document Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 1, č. 2 (prosinec 2010), s. 34-50. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2010. ISSN 1804-252X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * kultúra * Slovensko * kancelárie cestovné * kancelárie turistické informačné Annotation Fenomén cestovného ruchu zapustil hlboké korene v životnom štýle moderného človeka. Potenciál slovenského turizmu zahŕňa skoro všetky formy a typy turizmu. Produkt slovenského turizmu zahŕňa špecifickú zložku produktu cestovného ruchu - kultúrny turizmus. Kultúrny turizmus je nedocenenou oblasťou a nedostatočne využívanou a na to nadväzujúca absencia kultúrnych stánkov nadregionálneho významu a kvalitných kultúrnych podujatí, ktoré priťahujú turistov. Cieľom marketingovej stratégie cestovných kancelárií vo vzťahu ku kultúrnemu turizmu je ovplyvniť zmýšľanie a postoje cieľového trhu. Slovensko má na to, aby sa stalo jedným z centier kultúrneho turizmu v strednej Európe. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 2
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 2.6 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1