Number of the records: 1
Metódy lokalizácie maloobchodných jednotiek z hľadiska nových prístupov geomarketingu
SYS 0163616 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240530081937.2 100 $a 20130104d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Metódy lokalizácie maloobchodných jednotiek z hľadiska nových prístupov geomarketingu $d <The> methods of localisation of the retail units from the point of view the latest approaches of the geomarketing $f Ján Prílepok 301 $a VEGA 1/0039/11 330 $a Priestorové aspekty správania zákazníkov. Metódy lokalizácie predajní. Rozdiely klasických metód lokalizácie a nové prístupy k lokalizácii z hľadiska geomarketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0163015 $1 010 $a 978-80-225-3453-6 $1 200 1 $a MERKÚR 2012 $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012 $f zborník zostavili Peter Drábik, Paulína Krnáčová, Peter Červenka, Ivan Hlavatý $v [S. 1-6] $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [981 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003132 $a lokalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001953 $a ekonomika priestorová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002234 $a geografia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 332.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000127 $x Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika 700 -1
$3 eu_un_auth*0049363 $a Prílepok $b Ján $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $q E $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130104 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ. T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1