Number of the records: 1
Platobné karty ako nástroj inovatívnej marketingovej komunikácie bánk
SYS 0163649 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502072839.5 100 $a 20130107d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Platobné karty ako nástroj inovatívnej marketingovej komunikácie bánk $d Payment cards as a tool of innovative marketing communication of banks $f Marína Smolková 301 $a VEGA 1/0612/12 330 $a Platobné karty ako súčasť produktového portfólia bánk. Inovácie v marketingovej komunikácii platobných kariet. Nástroje, ktoré slovenské banky používajú na komunikáciu svojho produktu - platobnej karty. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0163015 $1 010 $a 978-80-225-3453-6 $1 200 1 $a MERKÚR 2012 $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012 $f zborník zostavili Peter Drábik, Paulína Krnáčová, Peter Červenka, Ivan Hlavatý $v [S. 1-6] $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [981 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002708 $a karty platobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001202 $a banky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0017457 $a Smolková $b Marína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $q E $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130107 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ. T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1