Number of the records: 1
Vplyv strategického správania spotrebiteľov na výkon dodávateľského reťazca
Title Vplyv strategického správania spotrebiteľov na výkon dodávateľského reťazca Parallel title Strategic customer behavior, commitment, and supply chain performance Author info Soňa Brlejová, Ivan Lichner, Andrej Mišovič Author Brlejová Soňa EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Co-authors Lichner Ivan EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Mišovič Andrej EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Source document Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář : zborník : Praha, 10.-12. december / prosinec 2012. S. [1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3530-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords maloobchod * výpredaj sezónny * reťazce obchodné * zisk obchodný * správanie spotrebiteľa * ceny spotrebiteľské * modely Annotation Vplyv strategického správania spotrebiteľa na výkon centralizovaného dodávateľského reťazca. Zisk predávajúceho môže byť zvýšený prísľubom: buď bude obmedzené množstvo, ktoré je k dispozícii (množstevný záväzok), alebo sa budú udržiavať vysoké ceny (cenový záväzok). Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01554-019, originál dokumentu
article
Number of the records: 1