Number of the records: 1
Nástroje medzinárodného marketingu - nové trendy, hrozby a príležitosti v období recesie, kríz a nestability v globálnej ekonomike
Title Nástroje medzinárodného marketingu - nové trendy, hrozby a príležitosti v období recesie, kríz a nestability v globálnej ekonomike Translation International marketing instruments - new trends, threats and opportunities in 21. Century, in the time of recesions, crisis and global market instability Author info Kristína Andraščíková, Maisa Emirovna Seifullaeva Author Andraščíková Kristína Co-authors Emirovna Seifullaeva Maisa Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 7, č. 1 (2012), s. 2-14. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing medzinárodný * obchod medzinárodný * produkty * ceny * distribúcia * komunikácia marketingová * kríza hospodárska Annotation Charakteristika nástrojov medzinárodného marketingu v 21. storočí. Nové a súčasné trendy, tendencie a perspektívy v medzinárodnom obchode a ich vplyv na zmenu a využitie jednotlivých nástrojov medzinárodného marketingu - produktu, ceny, distribúcie a marketingovej komunikácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2012: 1-2
article
Number of the records: 1