Number of the records: 1
Opatrenia na zvýšenie podielu slovenských potravín na domácom trhu
Title Opatrenia na zvýšenie podielu slovenských potravín na domácom trhu Translation Measures for increasing the Slovak food products market share Author info Ľubica Zubaľová, Kristína Drieniková Author Zubaľová Ľubica EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Drieniková Kristína EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 21 (2013), s. 149-159. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
VEGA 1/0826/12 Skúmanie vplyvov pokrízového vývoja na strategické smerovanie EÚ s dôrazom na energetickú politiku
Note VEGA 1/1185/12. - VEGA 1/0826/12 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords produkty * výrobky poľnohospodárske * potraviny * Slovensko * trh potravinový * reťazce obchodné Annotation Analýza podielu slovenských potravín na pultoch obchodných reťazcov Tesco, Metro, Coop, Billa, CBA, Kaufland a Lidl. Vyhodnotenie príčin poklesu a perspektívy rastu podielu slovenských potravín na pultoch slovenských obchodných prevádzok. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00764-014, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 21-24
article
Number of the records: 1