Number of the records: 1
Reklamácie ako príležitosť udržať si lojalitu zákazníka
Title Reklamácie ako príležitosť udržať si lojalitu zákazníka Author info Vladimír Kuriš Author Kuriš Vladimír Source document Zisk manažment. Roč. 5, č. 8 (2013), s. 56-57. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords reklamácie * ochrana spotrebiteľa * práva spotrebiteľské * spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa Annotation Schopnosť komunikovať s nespokojným zákazníkom a získať si ho na svoju stranu. Znalosť príslušných predpisov a kľúčové zákony pri procese reklamácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 1-12 + 1 príl.
article
Number of the records: 1