Number of the records: 1  

Kľúčové faktory úspešnosti virálnych kampaní

  1. Title Kľúčové faktory úspešnosti virálnych kampaní
    Parallel titleThe key factors of the successful viral campaigns
    Author infoPeter Paľko
    Author Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 495-503, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing virálny * komunikácia elektronická * Slovensko
    Annotationidentifikácia potenciálnych výhod a rizík vyplývajúcich z implementácie virálneho marketingu v rámci komunikačnej stratégie firiem, ako aj základné faktory úspechu virálnych kampaní. Príklady virálnych kampaní poukazujú na možnosť vytvorenie úspešnej komunikácie využitím virálneho marketingu v podmienkach Slovenskej republiky.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00803-019, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.