Number of the records: 1  

Analýza vplyvu reklamných médií na spotrebiteľské správanie v kultúre

  1. Title Analýza vplyvu reklamných médií na spotrebiteľské správanie v kultúre
    Author infoEva Režnáková
    Author Režnáková Eva
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 5, č. 2 (2013), s. 22-33. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2013. ISSN 1337-9313
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * kultúra
    AnnotationProces spotrebiteľského správania. Modely spotrebiteľského správania. Proces rozhodovania o nákupe. Spotrebiteľské správanie na trhu kultúrnych produktov. Faktory ovplyvňujúce spotrebiteľské správanie na trhu kultúrnych produktov. Spoločenské faktory. Osobné faktory. Psychologické faktory.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.