Number of the records: 1
Význam podpory predaja slovenských výrobkov na domácom trhu
Title Význam podpory predaja slovenských výrobkov na domácom trhu Translation The Importance of promoting the sale of Slovak products in the domestic market Author info Tomáš Pavlov, Róbert Rehák Author Pavlov Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 23 (2013), s. 490-503. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493 Note SR-AUT 2007-2012 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords podpora predaja * Slovensko * trh poľnohospodársky * potraviny Annotation Analýza stavu poľnohospodárstva. Ekonomická výkonnosť poľnohospodárstva. Rastlinná a živočíšna produkcia a cenový vývoj. Zamestnanosť v poľnohospodárstve. Spotreba potravín. Označovanie slovenských výrobkov. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01416-010, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 21-24
article
Number of the records: 1