Number of the records: 1  

Vplyv virtuálneho prostredia internetu na budovanie digitálnej značky

  1. Title Vplyv virtuálneho prostredia internetu na budovanie digitálnej značky
    Parallel titleThe impact of the virtual environment of the internet to build your brand digital
    Author infoMária Szivósová
    Author Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [recenzovaný zborník príspevkov] : III. medzinárodná vedecká internetová videokonferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov : 20. november 2013, [virtuálne EU Bratislava]. S. 92-102 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3769-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Keywords internet * stránky webové * marketing * značky * firmy * digitalizácia
    AnnotationHistória internetových katalógov a vyhľadávačov. Vyhľadávače Yahoo, Alta Vista, Google. SEM (Search engine marketing), SEO (Search engine optimization). Výhody a nevýhody internetového marketingu. Optimalizácia stránky (SEO copywriting). Validátor prístupnosti webových stránok - Cynthia says. Rast hodnoty digitálnej značky. Najväčší skokani v rebríčku najhodnotnejších značiek.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01487-010, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.