Number of the records: 1
Riadenie marketingu športu
Title Riadenie marketingu športu Parallel title Marketing management sports Author info Júlia Lipianska Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 405-415 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * marketing manažment * stratégia marketingová * ciele riadenia * šport Annotation Vymedzenie a dôležitosť riadenia marketingu športu a faktorov, ktoré ho ovplyvňujú. Hlavné smery v marketingu športu. Aktivity na uspokojenie potrieb a požiadaviek spotrebiteľov športu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01634-033, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 165.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1