Number of the records: 1
Protection of young consumers from the influence of advertising of foods high in fat, sugar, salt and sweetened carbonated beverages - is it possible?
Title Protection of young consumers from the influence of advertising of foods high in fat, sugar, salt and sweetened carbonated beverages - is it possible? Author info Małgorzata Kosiorowska Author Kosiorowska Małgorzata EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Commodity science - traditions and relevance : 12. scientific conference with international participation : Varna, 24th - 25th October 2013. S. 221-227. - Varna : Grafik, 2013. ISBN 978-954-8760-51-5 Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
Note KEGA 017EU-4/2013 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Bulgaria systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords mládež * zdravie * reklama klamlivá * potraviny * sebakontrola Annotation Vplyv reklamy nezdravých potravín na mladého spotrebiteľa. Odporúčania WHO a tiež sebaregulácie v tejto oblasti. Public work category Scientific works in not noticed year-books from international undertakings, foreign year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01501-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1