Number of the records: 1
Nízkonákladový marketing nová forma ako zvýšiť dosah a účinnosť marketingových akcií
Title Nízkonákladový marketing nová forma ako zvýšiť dosah a účinnosť marketingových akcií Parallel title Low cost marketing new way how to increase impact and efficiency of marketing actions Author info Mária Spišiaková Author Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku VII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-10][CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3725-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * náklady * marketing virálny * pojmy * komunikácia marketingová Annotation Príspevok je zameraný na zadefinovanie nízkonákladového marketingu a hľadanie odpovede na otázku, či je možné stotožniť tento pojem s guerilla marketingom. Zásadné rozdiely medzi tradičným a nízkonákladovým marketingom. Na základe analýzy špecifík guerilla marketingu autorka identifikuje jednotlivé varianty tohto nového marketingového smeru. Varianty nízkonákladového marketingu - ambient marketing, ambush marketing, astroturfing, buzz marketing, mosquito marketing, virálny marketing. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01509-056, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 676.4 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1