Number of the records: 1
Marketing luxusných výrobkov
Title Marketing luxusných výrobkov Parallel title The marketing of luxury products Author info Šárka Kličková Author Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 694-703 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords výrobky * výrobky značkové * marketing * stratégia marketingová * marketing mix Annotation Typické charakteristiky luxusných výrobkov a ich kategorizácia. Predikcie na vývoj skúmaného odvetvia v nasledujúcich rokoch na základe posledných publikovaných štúdii. Marketingové postupy a stratégie používané v odvetví luxusných výrobkov. Modifikovaný marketingový mix. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02171-086, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 521.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1