Number of the records: 1
Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu
Title Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu . II. Translation Marketing communication and loyalty programs of selected international retail chains in the slovak market Author info Martin Šeliga, Peter Štachoň Author Šeliga Martin Co-authors Štachoň Peter Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 8, č. 2 (2013), s. 37-41. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords Slovensko * trh * programy vernostné * maloobchod * zákazníci * komunikácia marketingová Annotation Pojem manažment zákazníckej skúsenosti. Posun marketingových stratégií smerom k CEM. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2013: 1-2
article
Number of the records: 1