Number of the records: 1
Personálny marketing v procese tvorby podnikovej kultúry spájajúcich sa spoločností
Title Personálny marketing v procese tvorby podnikovej kultúry spájajúcich sa spoločností Parallel title Personnel marketing in the process of the construction of the corporate culture of companies Author info Anna Polednáková, Božena Hrvoľová Author Polednáková Anna EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Hrvoľová Božena EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Personálny marketing a personálny manažment v organizácii : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 27-34. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3843-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords podnik * kultúra podniková * akvizícia * fúzie * riadenie ľudských zdrojov * marketing personálny Annotation Politické a kultúrne aspekty integrácie ako východisko personálneho marketingu. Vplyv organizačnej kultúry na integračný proces a výkon akvizície. Alternatívne pohľady na podobnosti v kultúre. Rozdiely v národnej kultúre a cezhraničná integrácia. Strategické a kultúrne zmeny. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01893-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1