Number of the records: 1
Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů a jejich význam pro podniky
Title Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů a jejich význam pro podniky Translation Factor influencing consumers´buying behavior and their importance for enterprises Author info Josef Novotný, Pavel Duspíva Author Novotný Josef Co-authors Duspíva Pavel Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 17, č. 1 (2014), s. 153-166. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2014. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * politika spotrebiteľská * spokojnosť zákazníkov * prieskum spotrebiteľský * modely spotreby Annotation Výsledky výskumu správania spotrebiteľov a ich preferencie v tejto oblasti ako i vypracované modely, ktoré vyjadrujú rozhodujúce faktory ovplyvňujúce nákupné správanie spotrebiteľov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 718.8 KB publicly available article
Number of the records: 1