Number of the records: 1  

Senzorický marketing a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov

  1. Title Senzorický marketing a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca
    Author infoMonika Šagátová, školiteľ: Lucia Folvarčíková
    Author Šagátová Monika
    Another authors Folvarčíková Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2014. - 79 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number884373

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha199.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.