Number of the records: 1
Reklama a jej vnímanie spotrebiteľom v 21. storočí
SYS 0188225 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20170201100714.3 035 $a 8ff8aae0-b637-4965-a9f3-6dc11f8195f5 100 $a 20140613d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Reklama a jej vnímanie spotrebiteľom v 21. storočí $e bakalárska práca $f Zuzana Blašková $g školiteľ: Šárka Kličková 210 $a Bratislava $d 2014 215 $a 59 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0055094 $a Blašková $b Zuzana $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0029589 $a Kličková $b Šárka $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140613 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1