Number of the records: 1
Analýza možností zisťovania on–line reputácie univerzít a vysokých škôl na slovenskom virtuálnom trhu
Title Analýza možností zisťovania on–line reputácie univerzít a vysokých škôl na slovenskom virtuálnom trhu Translation Analysis of possibilities to detect the on–line reputation of Universities and Schools of higher education in the Slovak virtual market Author info Peter Dorčák, František Pollák, Pavel Štrach Author Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Pollák František Štrach Pavel Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 2 (2014), s. 12-20. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné * marketing * trh elektronický * Slovensko * školy vysoké * univerzity * stratégia marketingová Annotation Analýza možností zisťovania, resp. merania virtuálnej reputácie vybraných subjektov pôsobiacich na slovenskom virtuálnom trhu. Prezentácia konkrétnej reputácie vybraných subjektov pôsobiacich na špecifických trhoch. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01989-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2014: 1-4
article
Number of the records: 1