Number of the records: 1
Marketingový audit z pohľadu teórie a praxe
Title Marketingový audit z pohľadu teórie a praxe Translation The Theoretical and practical view of the marketing audit Author info Šárka Kličková Author Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 25 (2014), s. 53-65. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * audit * teória a prax Annotation Nový teoretický pohľad a poznatky na marketingový audit. Prezentácia výsledkov zahraničných výskumníkov. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00574-017, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 25-28
article
Number of the records: 1