Number of the records: 1  

Analýza nárokov absolventov Pedagogickej fakulty, Rímskokatolíckej Cyrilometodskej bohosloveckej fakulty a Evanjelickej bohosloveckej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave na rozsah ekonomického vzdelávania poskytovaného nimi absolvovanou fakultou

  1. Title Analýza nárokov absolventov Pedagogickej fakulty, Rímskokatolíckej Cyrilometodskej bohosloveckej fakulty a Evanjelickej bohosloveckej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave na rozsah ekonomického vzdelávania poskytovaného nimi absolvovanou fakultou
    Parallel titleAnalysis the views of graduates of the Faculty of education, the Faculty of Roman Catolic theology of Cyril and Methodius, the Evangelical lutheran theological faculty University of Comenius in Bratislava on a range of economic education provided by them faculty
    Author infoJuraj Litomerický
    Author Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Teoretické východiská a praktické kontexty potrieb a záujmu absolventov neekonomických študijných odborov v oblasti rozvoja ekonomického vzdelávania : recenzovaný zborník vedeckých prác : celoživotná kariéra a trh práce 4. S. 34-64. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Jankelová Nadežda ; Dupaľ Andrej ; Kita Pavol. ISBN 978-80-225-3896-1
    NoteKEGA 006EU-4/2013 (100 percent)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Keywords univerzity * vzdelávanie vysokoškolské * programy študijné * vedy spoločenské * vedy humanitné * absolventi * vedomosti * ekonómia
    AnnotationNázory absolventov neekonomických študijných programov troch fakúlt Univerzity Komenského v Bratislave na rozsah ekonomického vzdelávania poskytovného ich fakultami.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00669-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.