Number of the records: 1
A Satisfied customer as the highest goal for business and the mightiest tool of competitiveness
Title A Satisfied customer as the highest goal for business and the mightiest tool of competitiveness Translation Spokojný zákazník ako najvyšší cieľ podnikania a najsilnejší nástroj konkurencieschopnosti Author info Gabriela Končitíková, Tomáš Culík Author Končitíková Gabriela Co-authors Culík Tomáš Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 14, č. 2 (2014), s. 35-47. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2014. ISSN 1212-415X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords batizmus * podnikanie zodpovedné * podmienky sociálne * etika sociálna * ochrana sociálna * starostlivosť o zákazníkov * starostlivosť o pracovníkov Annotation Zabezpečenie udržateľnej ziskovosti podniku. Sociálne zodpovedné podnikanie T. Baťu. Opis baťovho systému riadenia podniku pred r. 1945. Analýza systémov CSR (Corporate Social Responsibility) a CSV (Creating Shared Value). Možné aplikácie pre dnešné podnikateľské stretégie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 557.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1