Number of the records: 1  

Nation branding ako súčasť diplomacie Slovenskej republiky

  1. Title Nation branding ako súčasť diplomacie Slovenskej republiky
    Author infoKatarína Cséfalvayová
    Author Cséfalvayová Katarína EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2014 : zborník vedeckých prác. S. 39-44 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Adašková Daša ; Lipková Ľudmila ; Balhar Víťazoslav ; Sorby Karol R. ; Strážovská Helena. ISBN 978-80-225-3886-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords Slovensko * prezentácia * svet * diplomacia * marketing
    AnnotationSumarizácia výsledkov projektu mladých vedeckých pracovníkov pod názvom Nation branding ako súčasť diplomacie Slovenskej republiky – stratégia jednotnej prezentácie Slovenska v zahraničí, ktorý bol riešený na Fakulte medzinárodných vzťahov v období od 1.5.2013 do 31.12.2013. Hlavným prínosom príspevku je formulácia série odporúčaní pre tvorbu jednotnej prezentácie Slovenskej republiky smerom navonok.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00971-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.