Number of the records: 1
Koncepčný rámec hodnotenia úspešnosti marketingových projektov
Title Koncepčný rámec hodnotenia úspešnosti marketingových projektov Parallel title Conceptual framework for marketing projects evaluation Author info Milan Oreský Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 360-369 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords projekty * marketing * marketing projektový * ukazovatele * predmety učebné Annotation Teória a prax v súčasnosti pozná vyše šesťdesiat rôznych marketingových merných ukazovateľov. Zistenia v praxi však potvrdzujú nízku mieru ich poznania a využívania. Na druhej strane absentuje ich ucelenejšie teoretické spracovanie. Tento nedostatok má za cieľ odstrániť i pripravovaný predmet - hodnotenie úspešnosti marketingových projektov – a najmä spracovanie vedeckých, odborných článkov a statí v rámci prípravy predmetu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01863-034, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 354.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1