Number of the records: 1
Meniace sa podnikateľské stratégie a ich súčasný environmentálny rozmer
Title Meniace sa podnikateľské stratégie a ich súčasný environmentálny rozmer Parallel title Changing business strategies and their current environmental dimension Author info Lucia Furdová Author Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. S. 121-125 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Dzuričková Jana ; Gontkovičová Barbora ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3982-1 Note PMVP I-14-109-00 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords stratégia podnikateľská * Európska únia * politika environmentálna * ochrana prostredia životného * systémy environmentálne manažérske * výhody konkurenčné Annotation Vymedzenie kľúčových zmien v podnikateľských stratégiách za posledných sto rokov. Makroekonomické hľadisko - súčasné environmentálne požiadavky Európskej únie (napr. sledovanie uhlíkovej stopy, environmentálne hodnotenie EIA). Mikroekonomické hľadisko - environmentálna stratégia podniku ako implementácia požiadaviek súvisiacich s ochranou životného prostredia. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01380-018, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 455.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1