Number of the records: 1  

Meniace sa podnikateľské stratégie a ich súčasný environmentálny rozmer

  1. Title Meniace sa podnikateľské stratégie a ich súčasný environmentálny rozmer
    Parallel titleChanging business strategies and their current environmental dimension
    Author infoLucia Furdová
    Author Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. S. 121-125 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Dzuričková Jana ; Gontkovičová Barbora ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3982-1
    NotePMVP I-14-109-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords stratégia podnikateľská * Európska únia * politika environmentálna * ochrana prostredia životného * systémy environmentálne manažérske * výhody konkurenčné
    AnnotationVymedzenie kľúčových zmien v podnikateľských stratégiách za posledných sto rokov. Makroekonomické hľadisko - súčasné environmentálne požiadavky Európskej únie (napr. sledovanie uhlíkovej stopy, environmentálne hodnotenie EIA). Mikroekonomické hľadisko - environmentálna stratégia podniku ako implementácia požiadaviek súvisiacich s ochranou životného prostredia.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01380-018, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF455.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.