Number of the records: 1
Výzkum spokojenosti zákazníků
Title Výzkum spokojenosti zákazníků Author info Radek Tahal Author Tahal Radek Source document Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 4 (2014), s. 13-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords firmy * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * dotazníky Annotation Lojálnosť zákazníkov. Firmy sa dnes, keď je už trh relatívne nasýteny, od koncentrácie na okamžitý predaj skôr zameriavajú na nadviazanie dlhodobého partnerstva so zákazníkom a na získanie dôvery, ktorá povedie k opakovaným nákupom a budovaniu dobrého mena. Rámcový popis metodiky výskumu spokojnosti zákazníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1-4
article
Number of the records: 1