Number of the records: 1
Hudba ako dôležitý faktor v marketingovej komunikácii
Title Hudba ako dôležitý faktor v marketingovej komunikácii Author info Katarína Plevová Author Plevová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. S. 63-65. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta riadenia a informatiky, Inštitút manažmentu, 2014. ISBN 978-80-554-0892-7 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Note VEGA 1/0612/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * reklama * hudba * výrobky * produkty Annotation Hudba a marketingová komunikácia. Hudba v reklame. Hudba v predajniach. Product placement v piesňach a hudobných videoklipoch. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01278-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1