Number of the records: 1
Brand Position of Slovak Company
SYS 0197356 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083502.5 014 $a 2-s2.0-84919769213 $2 SCOPUS 100 $a 20150129a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a HR 200 1-
$a Brand Position of Slovak Company $f Bohuslava Mihalčová, Michal Pružinský, Zuzana Jakubčová 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Prieskum medzi zákazníkmi-ženami o povedomí značky Makyta v Žiline. Dotazníkové témy: cena, kvalita, inovácie, dizajn, použiteľnosť, trvácnosť a zákaznícke presvedčenie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0270049 $1 011 $a 1331-0194 $1 011 $a 1846-3363 $1 200 1 $a Management $e Journal of Contemporary Management Issues $v Vol. 19, no. 2 (2014), pp. 197-204 $1 210 $a Split $c Ekonomski fakultet 541 1-
$a Postavenie značky v slovenskej spoločnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007564 $a značky kvality 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007637 $a ženy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003013 $a kvalita tovaru 675 $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049046 $a Mihalčová $b Bohuslava $p EUBPHFKOP $4 070 $9 45 $f 1963- $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0013522 $a Pružinský $b Michal $f 1952- $p EUBPHFKOP $4 070 $9 45 $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0042114 $a Jakubčová $b Zuzana $4 070 $9 10 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150129 $g AACR2 856 4-
$u http://www.efst.hr/management/Vol19No2-2014/12-Mihalcova_Pruzinsky_Jakubcova.pdf T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1