Number of the records: 1
Význam kreativity v marketingovej komunikácii cestovného ruchu miest
Title Význam kreativity v marketingovej komunikácii cestovného ruchu miest Parallel title The Importance of creativity in marketing communication of tourism in cities Author info Ema Mišúnová, Daniela Kasaničová Author Mišúnová Ema EUBFNHKVR - Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja FNH Co-authors Kasaničová Daniela Source document Geografické štúdie. Roč. 17, č. 2 (2013), s. 32-54. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2013. ISSN 1337-9445 Note APVV-0101-10 "KRENAR - Kreatívna ekonomika - národohospodárske a regionálne podmienky a stimuly" Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing územia * ruch cestovný * stratégia marketingová * komunikácia marketingová Annotation Marketing územia a jeho špecifiká v cestovnom ruchu. Marketingová komunikácia a jej nástroje. Význam marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu. Inštitucionálne zabezpečenie marketingovej komunikácie mesta Banská Bystrica. Účinnosť nástrojov marketingovej komunikácie na rozvoj cestovného ruchu v Banskej Bystrici. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01606-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 381 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1