Number of the records: 1  

Význam kreativity v marketingovej komunikácii cestovného ruchu miest

  1. Title Význam kreativity v marketingovej komunikácii cestovného ruchu miest
    Parallel titleThe Importance of creativity in marketing communication of tourism in cities
    Author infoEma Mišúnová, Daniela Kasaničová
    Author Mišúnová Ema EUBFNHKVR - Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja FNH
    Co-authors Kasaničová Daniela
    Source document Geografické štúdie. Roč. 17, č. 2 (2013), s. 32-54. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2013. ISSN 1337-9445
    NoteAPVV-0101-10 "KRENAR - Kreatívna ekonomika - národohospodárske a regionálne podmienky a stimuly"
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing územia * ruch cestovný * stratégia marketingová * komunikácia marketingová
    AnnotationMarketing územia a jeho špecifiká v cestovnom ruchu. Marketingová komunikácia a jej nástroje. Význam marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu. Inštitucionálne zabezpečenie marketingovej komunikácie mesta Banská Bystrica. Účinnosť nástrojov marketingovej komunikácie na rozvoj cestovného ruchu v Banskej Bystrici.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01606-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF381 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.