Number of the records: 1
Marketingový audit a jeho vplyv na výkonnosť podniku
Title Marketingový audit a jeho vplyv na výkonnosť podniku Parallel title Marketing Audit and Its Impact on Business Performance Author info Dana Hrušovská Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 219-223 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4077-3 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem (50%)
VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Note VEGA 1/0100/13 (50%). - VEGA 1/0546/15 (50%). - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik * marketing * audit * ukazovatele výkonnosti * Slovensko * Taliansko Annotation Marketingový audit - forma nezávislého skúmania marketingovej výkonnosti podnikov, ktorej cieľom je určiť problémové oblasti a marketingové príležitosti a odporučiť plán opatrení na zlepšenie marketingovej výkonnosti firmy. Vplyv marketingového auditu podniku a ukazovatele výkonnosti. Využívanie marketingového auditu v podnikoch vybraných krajín. Aplikácia marketingového auditu v praxi v Slovenskej republike a v Taliansku. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00372-015, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 541 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1