Number of the records: 1  

Etické a environmentálne dimenzie spoločenského marketingu

  1. Title Etické a environmentálne dimenzie spoločenského marketingu
    Author infoEva Hanuláková, Adriana Pročková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Pročková Adriana
    Source documentMladý ekonóm 2001 : progresívne trendy vývoja vybraných oblastí ekonomiky v krajinách strednej a východnej Európy v novom tisícročí : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, jún 2001. S. 21-29. - Bratislava : Ekonomická univerzita, Obchodná fakulta, 2001. ISBN 80-225-1497-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE01 00333-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.