Number of the records: 1
Etické aspekty reklamy
Title Etické aspekty reklamy Parallel title The Ethical aspects of advertising Author info Ľubica Černá Author Černá Ľubica Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 2, č. 2 (2010), s. 156-163 online. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2010. ISSN 1338-5127 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * kampane reklamné * techniky reklamné * reklama klamlivá * kontrola reklamy * etika * morálka * hodnota Annotation Dôležitoť uplatňovania podnikateľskej etiky v marketingovej komunikácií a v reklame. Reklama a dodržiavanie etických princípov vyžadovaných verejnou mienkou. Aplikácia etických hodnôt v marketingovej komunikácii. Etická samoregulácia na Slovensku a Rada pre reklamu. Zákony a etické kódexy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 2
article
Number of the records: 1