Number of the records: 1
New approaches to the integration of marketing communication tools
Title New approaches to the integration of marketing communication tools Translation Nové prístupy k integrácii nástrojov marketingovej komunikácie Author info Anna Štefančiková Author Štefančiková Anna Source document Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics. Roč. 10, č. 1 (2015), s. 27-33 online. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2015. ISSN 1336-9105 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing strategický * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * mix komunikačný * modely * integrácia Annotation Praktické aspekty integrovanej marketingovej komunikácie (IMC). Výhody a nevýhody IMC a prehľad rôznych IMC modelov. Alternatívne metodické základy pre vytváranie a implementáciu IMC programov v spoločnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 393.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1