Number of the records: 1
Využívanie sociálnych médií pri budovaní vzťahov so zákazníkom – aplikácia na Slovenské združenie výrobcov piva a sladu
SYS 0206494 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20161212104453.9 035 $a afd484ef-8660-40b4-b06c-5e25e76a8d18 100 $a 20150830d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Využívanie sociálnych médií pri budovaní vzťahov so zákazníkom – aplikácia na Slovenské združenie výrobcov piva a sladu $e diplomová práca $f Veronika Podlucká $g školiteľ: Mária Vasiľová 210 $a Bratislava $d 2015 215 $a 71 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0051017 $a Podlucká $b Veronika $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0028704 $a Vasiľová $b Mária $f 1985- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150830 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1