Number of the records: 1  

Prieskum vnímania identity vybranej značky

  1. Title Prieskum vnímania identity vybranej značky
    Parallel titleResearch of identity perception of selected brand
    Author infoJanka Kopaničová, Mária Potanková
    Author Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Potanková Mária
    Source document Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 152-159 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords značky * značky maloobchodné * reťazce obchodné * spotrebitelia * seniori * správanie spotrebiteľa
    AnnotationPríspevok prostredníctvom novovytvorenej metodiky testovania Brand Personality odhaľuje imidž značky TESCO u seniorov a porovnáva výsledky z testovania inovovanej vizualizovanej metodiky s výsledkami, pri ktorých bola použitá klasická verbálna metóda Brand Personality. Realizácia výskumu vnímania značky TESCA metódou dopytovania.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00743-018, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.