Number of the records: 1  

5 kľúčových pojmov v shopper marketingu budúcnosti

  1. Title 5 kľúčových pojmov v shopper marketingu budúcnosti
    Author infoDaniel Minárik
    Author Minárik Daniel
    Source document Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 20, č. 5 (2015), s. 20. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.341.1 - Rozvoj výrobných síl. Technický pokrok
    Keywords obchod * zákazníci * komunikácia * technológie nové
    AnnotationMomentálne sa nachádzame v ére tzv. "omnichannel" maloobchodu. Základné pojmy, ktoré budú kľúčové pre úspech v omnichannel prostredí. Nové kanály na komunikáciu so zákazníkom. Proximity marketing. Message management. Click & collect.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.