Number of the records: 1
5 kľúčových pojmov v shopper marketingu budúcnosti
Title 5 kľúčových pojmov v shopper marketingu budúcnosti Author info Daniel Minárik Author Minárik Daniel Source document Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 20, č. 5 (2015), s. 20. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.341.1 - Rozvoj výrobných síl. Technický pokrok Keywords obchod * zákazníci * komunikácia * technológie nové Annotation Momentálne sa nachádzame v ére tzv. "omnichannel" maloobchodu. Základné pojmy, ktoré budú kľúčové pre úspech v omnichannel prostredí. Nové kanály na komunikáciu so zákazníkom. Proximity marketing. Message management. Click & collect. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 1-6
article
Number of the records: 1