Number of the records: 1
New trends and prospects of the communication mix in sports marketing
Title New trends and prospects of the communication mix in sports marketing Translation Nové trendy a výhliadky komunikačného mixu v športovom marketingu Author info Juraj Šupák Author Šupák Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 277-284. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords marketing * šport * sponzorovanie * mix komunikačný Annotation Charakteristika športového marketingu a jeho zložiek. Aplikácia moderných trendov a nástrojov komunikačného mixu. Význam technológie a dát, sociálnych sietí, ženského publika, sociálnej zodpovednosti, "parazitujúceho" (ambush) marketingu, sponzorstva celebrít a spolupráce klubov v meste. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00002-026, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 579.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1