Number of the records: 1
Socio-kultúrne zóny jednotného európskeho trhu
Title Socio-kultúrne zóny jednotného európskeho trhu Parallel title Socio-cultural zones of European single market Author info Marta Pavliková Author Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. S. 61-75 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Pavliková Marta ; Matulčíková Marta ; Kriváň Andrej. ISBN 978-80-225-4203-6 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Note KEGA 018EU-4/2014 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Keywords Európska únia * marketing medzinárodný * trh spoločný * kultúra * multikulturalizmus * vedomie sociálne Annotation Príspevok vymedzuje jednotlivé socio-kultúrne zóny jednotného európskeho trhu a identifikuje charakter kultúrnych dimenzií daných zón, ktoré ovplyvňujú správanie marketingových manažérov, ale aj spotrebiteľov. Hofstedeho kultúrne dimenzie. HDP na obyvateľa (v PPS) v jednotlivých socio-kultúrnych zónach. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01486-006, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 325.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1